Strona główna » Realizacja zamówień

Realizacja zamówień

Jak realizujemy zamówienia w BAZAZOO
 
JAK REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA
  1. Przyjmujemy zamówienie złożone w naszym sklepie internetowym BAZAZOO
  2. Kompletujemy, pakujemy i przekazujemy Twoje zamówienie firmie kurierskiej
  3. Paczka trafia do sortowni, następnie do Twojej miejscowości
  4. Paczka wydawana jest do doręczenia, kurier dostarcza paczkę



JAK POSTĘPOWAĆ PRZY ODBIORZE PRZESYŁEK
 

Czy paczka wygląda na uszkodzoną?

  • NIE

    • odbierz paczkę i sprawdź jej zawartość - czy jest OK?

      • NIE

        • Spisz protokół szkody w dniu odbioru paczki

        • Zgłoś szkodę na infolinii firmy kurierskiej w dniu odbioru paczki

        • poinformuj nas od razu o zaistniałej sytuacji

      • TAK

        • FANTASTYCZNIE - DZIĘKUJEMY ZA ZAKUP :)

  • TAK

    • Odmów przyjęcia lub odbierz paczkę z zastrzeżeniem

    • Poinformuj nas jeśli odmówiono przyjęcia paczki

    • Jeśli odebrano paczkę z zastrzeżeniem - sprawdź proszę jej zawartość - czy jest OK?

      • NIE

        • Spisz protokół szkody w dniu odbioru paczki

        • Zgłoś szkodę na infolinii firmy kurierskiej w dniu odbioru paczki

        • poinformuj nas od razu o zaistniałej sytuacji

      • TAK

        • FANTASTYCZNIE - DZIĘKUJEMY ZA ZAKUP :)

           

Jeśli zastanawiasz się nad zakupem np: akwarium, terrarium - a wiadomo, to produkty szczególnie narażone na uszkodzenia podczas transportu - pragniemy Cię uspokoić. Naszym zadaniem jest dostarczenie pełnowartościowego produktu i dokładamy wszelkich starań, aby tak się stało. Oczywiście zdarzają się uszkodzenia, rozbicia, ale w takich sytuacjach nie zostajesz sam - to nasz koszt i nasz problem (my prosimy tylko o dopilnowanie formalności takich jak zgłoszenie szkody i spisanie protokołu w dniu odbioru przesyłki). 

Przejdź do strony głównej